Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Ruilen & Retourneren

Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@trendido.nl om dit verder te bespreken.

Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.

Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.

Retournering aanvragen

  • Gelieve het retourformulier te downloaden, af te drukken en in te vullen als u dat nog niet heeft gedaan. Vraag het retourformulier aan via onderstaand formulier.

  • Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.

  • Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.

  • Gebruik een verzekerde traceer dienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig bij ons aankomt.

  • Stuur een follow-up e-mail met uw volginformatie naar info@trendido.nl.

Sluit uw goederen in en stuur ze terug naar het adres wat u krijgt via de mail.

Retourvoorwaarden en richtlijnen:

  • Alle retour aanvragen dienen binnen 14 werkdagen uitgevoerd te worden.

  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.

  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.

  • Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.

  • Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.

  • In het kader van duurzaamheid willen we onnodige (retour)zendingen beperken. Om deze reden zijn de kosten voor retournering voor eigen rekening.

  • Ons warenhuis zit in het buitenland, hierdoor kunnen de retourkosten hoog oplopen. Indien dit voor u niet gewenst is, treffen wij graag een andere regeling met u.

  • In geval van beschadigde of onjuiste goederen kunnen wij een terugbetaling of vervanging aanbieden wanneer wij foto of video bewijs ontvangen. U hoeft het artikel dan niet terug te sturen..

Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:

Stap 1: Vraag het retourformulier aan via onderstaand contactformulier. Geef je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.
Stap 2: Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres
op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.
Stap 3: Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het
aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

NEEM CONTACT OP
Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag! We zijn bereikbaar
via info@trendido.nl

Retouradres

Bedrijfsnaam: Liu Changxing

Straatadres: No. 2 freight elevator on the west side of the 3rd floor, upstairs, Yuantong Express, No. 409, , Suxi Yiwu Town

Postcode: 310000

Provincie: Zhejiang

Staat: Zhejiang

Land: China


* Alle retourzendingen dienen vooraf aangemeld te worden via het retourformulier.


Versie 1.3 - 30 oktober 2025

 

Download ons retourbeleid hier

Vul het formulier in om je retour aan te melden

Retouraanmelding

*Lees hierboven alstublieft rustig ons retourbeleid door